אטרקציות בפונדק רמון

4/5

אטרקציות בפונדק רמון ובסביבתו

המיקום של פונדק רמון מצוין ומתאים מאוד לכל מי שמעוניין לטייל בסביבת המכתש. מבחינת אטרקציות, יש אופציות רבות ומגוונות למדי, הנה סקירה של האפשרויות אשר עומדות לשרותכם:

סנפלינג במצוק מצפה רמון: כן כן, שמעתם נכון. ניתן ליהנות מפעילות אתגרית של סנפלינג מגבהים שונים, כאשר הפעילות מתאימה לגילאי 8 ומעלה. במהלך הסנפלינג תוכלו להשקיף על הנוף עוצר הנשימה, אשר נמצא במרחק של 5 דקות מהמלון עצמו. שימו לב, פעילויות הסנפלינג מתומחרות בהתאם לגודל הקבוצה ואם מדובר בקבוצה של 10 אנשים, המחיר יהיה 1,200 ש"ח, כלומר 120 ש"ח לאדם. במידה ומדובר על קבוצה גדולה יותר של 20 אנשים, העלות תהיה 1,600 ש"ח, כלומר 80 ש"ח לאדם, בעוד המחיר לקבוצות גדולות יותר, של 40 אנשים, יהיה 3,200 ש"ח.

טיולי ג'יפים בסביבת מכתש רמון: זו למעשה אחת מהפעילויות המבוקשות ביותר בקרב אורחי פונדק רמון. ניתן להזמין טיול של שעתיים או טיול ארוך יותר, שאורכו הוא כשלוש שעות. במהלך הטיול תוכלו להגיע אל נקודות תצפית ולהיכנס אל השטח דרך אזור נחל חרמון. משם ניתן להמשיך אל ראש הר גוונים ולשמוע סיפורים והסברים על ההיסטוריה של האזור. לאחר מכן נהוג להמשיך לאזור של נחל גוונים, אזור אשר לא פעם נוכל לראות בו בעלי חיים האופייניים לאזור המדבר, כמו למשל צבאים. ניתן גם לשלב טיול ג'יפים עם סנפלינג, כאשר אורך כל הפעילות הוא כ-4 שעות.

טיולי אופניים: מעוניינים לצאת לטיול עצמאי ולהרגיש את הטבע בצורה המקסימאלית? טיול אופניים במדבר, זו האטרקציה המתאימה לכם. ניתן לשכור אופניים לרכיבה עצמאית, כאשר ישנן מספר אופציות כמו אופני שטח למבוגרים, אופני ילדים, אופניים עם כיסאות תינוק או נגררים ועוד. טיולי האופניים מופעלים על ידי חברת גיאופון וניתן לחייג אל החברה אל המספר 050-7833899 ולקבל פרטים נוספים.

אטרקציות במלון פונדק רמון
טיולי אופניים בסביבת מצפה רמון

הפארק לפיסול מדברי: טיול לאורך שביל האומנות, בו יש יצירות מיוחדות שאותם פיסלו אומנים מהארץ והעולם. כל הפסלים עשויים מאבנים מסוגים שונים שניתן למצוא באזור זה של הארץ או באבנים שהובאו ממקומות שונים בעולם. מדובר בחוויה ייחודית שתשאיר אתם פעורי פה.

למידע נוסף על האטרקציות באזור – היכנסו לעמוד הזה.

אטרקציות באזור פונדק רמון מידע נוסף

מה עוד חשוב לדעת על אטרקציות באזור פונדק רמון? שאת כל הפרטים המלאים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה של המלון, כולל דפים הכוללים עלויות ומחירים. באותה הנשימה, מאחר והפעילויות אינן מתרחשות בשטח המלון עצמו, המלון אינו אחראי עליהן ולמעשה מדובר על מפעילים חיצוניים.

בנוסף, כדאי לזכור כי בחלק מהאטרקציות, תצטרכו לשלם דמי ביטול, במידה ותבטלו את הפעילות בפחות מ-24 שעות למועד שבו נקבעה האטרקציה. בדרך כלל במצבים אלו, דמי הביטול יהיו 100% וחשוב לשים לב לכך. לגבי ההגעה, מדובר על הגעה עצמאית אל אזור האטרקציה אך אל דאגה, האטרקציות קרובות מאוד אל מלון פונדק רמון וברוב המקרים יהיה מדובר על הליכה של 5 רגלית של 5 דקות או נסיעה קצרה ברכב.

תוכן עניינים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן